16 October 2010

Andreea Tonciu: "Simona Sensual e invidioasă pe femeile cu silicoane. Sânii ei sunt lăsaţi"


Simona Sensual le propune femeilor o metodă alternativă de mărire a sânilor, cu ajutorul unei noi substanţe, iar acest lucru a revoltat-o pe Andreea Tonciu.

"Simona este invidioasă pentru că sânii ei sunt foarte lăsaţi. O sfătuiesc să-şi pună şi ea pentru că nu arată bine deloc. Eu mă simt foarte bine cu silicoanele, sunt foarte sexy şi am avut foarte mult succes cu ele. Le sfătuiesc pe toate fetele care nu au sâni să-şi pună. Un bărbat la ce se uită prima dată la o femeie? La sâni. Simona poate să aibă succes cu femeile de vârsta a doua deşi chiar şi ele au început să-şi pună. Eu sunt acum în tratative cu mama mea, pentru că vreau s-o duc să-şi pună şi ea silicoane. Mai am puţin şi o conving. I le fac cadou, ea trebuie doar să accepte. Şi vă mai spun ceva în premieră, mă gândesc să îmi schimb şi eu silicoanele, să îmi pun două numere mai mari", a declarat Tonciu, la "Happy Hour".

4 comments:

  1. si ce daca le are lasa-ti...nu are absolut nimic ,,,,
    bine..parerea mea

    ReplyDelete
  2. merg amandoua !! =))

    ReplyDelete
  3. bineinteles, cum tonciu e mai taranca de felul ei ne spune noua femeilor sa ne punem toate silicoane, pentru ca nu suntem frumoase asa cum ne-a lasat natura

    ReplyDelete