18 December 2010

Un vânzător de legume din Alba Iulia a mizat 5 € şi a câştigat 126.000 €!


Ioan Nuţă (45 de ani), din Alba Iulia, a câştigat suma de 543.324 de lei, adică 126.000 de euro, la agenţia de pariuri Bet Cafe Arena. Norocosul câştigător este divorţat, vinde legume şi fructe într-o piaţă din Alba Iulia şi are datorii la bănci în valoare de 60.000 de lei.

Povestea lui Ioan Nuţă pare ruptă din filme. Divorţat de curând, bărbatul a rămas, în urma mariajului, cu o datorie de 60.000 de lei la bănci şi cu o fetiţă în grijă. Singurul venit era obţinut din vânzarea de fructe şi legume. La începutul acestei luni, a dat lovitura, pariind doar 20 de lei (aproximativ 5 euro). “Mergeam cu fetiţa spre casă şi am intrat la agenţia Bet Cafe Arena din Alba- Iulia, pentru a depune trei-patru bilete la pariuri. Pe tichetul cu care am câştigat alesesem 30 de meciuri, însă opt au fost amânate din cauza vremii şi am rămas cu 22”, ne-a explicat Ioan.

Pariorul şi-a continuat povestirea, vizibil emoţionat: “Norocul a venit de la Dumnezeu! Palermo – Napoli a fost meciul decisiv. Eu alesesem că bat napoletanii, cum s-a şi întâmplat, însă în ultimele secunde ale meciului. Era minutul 95! Am izbucnit în plâns! Banii ăştia mi-au schimbat viaţa, mi-au rezolvat toate problemele. Voi achita toate ratele la bănci şi îi voi cumpăra multe cadouri fetiţei mele”.

1 comment: