10 February 2011

Andreea Tonciu îşi schimbă silicoanele şi îşi măreşte buzele


2011 este anul schimbărilor pentru Andreea Tonciu. Fosta pupăză a lui Bahmu s-a apucat să facă şcoala de şoferi pentru a treia oară, vrea să-şi mărească buzele şi să-şi schimbe silicoanele.

"M-am apucat să fac şcoala pentru că vreau să mă plimb cu maşina. Vreau să-mi plimb iubitul, mama şi chiar pe Mădălin Ionescu vreau să-l iau la o tură. Primul dată când mă urc la volan îmi rujez buzele, abia apoi aranjez oglinda, scaunul şi îmi pun centura" a declarat Andreea Tonciu în emisiunea "Drept la ţintă" de miercuri, precizând însă că nu ştie cât de bine se va descurca la proba scrisă, deoarece nu-i place să înveţe.

În cadrul aceleiaşi emisiuni, modelul a mărturisit că vrea să intre în rândul vedetelor care şi-au mărit buzele şi care şi-au schimbat implanturile cu silicon.

"Am de gând să-mi măresc buzele şi chiar să-mi schimb silicoanele", a spus bruneta.

0 Comentarii:

Post a Comment