08 September 2011

Iată 8 lucruri pe care nu trebuie să i le spui bărbatului în pat


          Se spune că în pat nu e bine să fii egoistă şi să dai şi tu ceea ce ţi se oferă. De multe ori poate ai cele mai bune intenţii în a-ţi exprima bunele intenţii faţă de partenerul taă de viaţă sau de sex, însă ei nu gândesc la fel ca femeile. De aceea e bine să ţii cont de nişte reguli şi pentru asta îţi vom spune ce nu trebuie să le spuneţi bărbaţilor atunci când sunteţi cu ei în pat.

Dacă nu vrei să îl îngrozeşti sau să îl pui pe fugă, ai face bine să nu îi spui niciodată în pat următoarele lucruri!, potrivit perfecte.ro.
1. Stai liniştit, mărimea chiar nu contează!
2. Ţi se pare ca m-am îngrăşat? Am sânii prea mici?
3. Ceilalţi tipi cu care am fost spuneau că sunt expertă în pat!
4. Nu toate femeile au orgasm
5. Ah, ai terminat?
6. Încearcă, te rog, să nu-mi strici machiajul!
7. Îmi doresc atât de mult un copil!
8. Oare mi-am luat azi pilula contraceptivă?

0 Comentarii:

Post a Comment