06 September 2011

Vrea să meargă cu un Ferrari înainte să moară


                      O poveste impresionantă a stârnit reacţii în Anglia, după ce o adolescentă de 16 ani a mărturisit că mai are doar trei ani de trăit, din cauza unei maladii necunoscute a sistemului imunitar. Pentru a profita de timpul rămas, Amy-Claire Davies şi-a făcut o listă cu 250 de dorinţe pe care să şi le îndeplinească până în clipa morţii.

Inspirată de filmul “Ultimele dorinţe”, din 2007, în care au jucat Morgan Freeman şi Jack Nicholson, Amy şi-a scris anul acesta, la rându- i, lista de visuri pe care le-ar vrea devenite realitate. În total 250, majoritatea având legătură cu maşinile rapide, după care e înnebunită.
“Unele dintre dorinţe sunt obişnuite pentru vârsta mea. Spre exemplu, să-mi iau examenele, să citesc multe cărţi, să-mi fac un iubit. Dar altele sunt deosebite”, a mărturisit Amy. Printre acestea din urmă se numără plimbările cu bolizi Aston Martin sau Ferrari, dar şi participarea la celebra emsiune “Top Gear”. Câte a reuşit să îndeplinească în doar şase luni de când a fost anunţată că va muri? Câteva zeci. “Am înotat în mare, am scris un cântec, am mers la balul de la liceu, am citit toate operele lui Shakespeare, dar mai am multe de făcut”, a adăugat Amy.

Le-a lăsat bani prietenilor ca să meargă la Las Vegas

Poveste impresionantă şi în Anglia. Un militar englez de 23 de ani, David Hart, decedat în Afganistan, a lăsat un testament care i-a uimit pe prietenii săi. Puşcaşul marin a menţionat în testament că, în cazul în care va muri pe front, cei 32 de prieteni ai săi să încaseze poliţa lui de asigurare, în valoare de 163.000 de dolari, să meargă în Las Vegas şi să organizeze o mare petrecere.

Oamenii i-au împlinit şi ei visele

Alice Pyne, o fată în vârstă de 15 ani, din Marea Britanie, diagnosticată cu cancer în fază terminală, a înduioşat şi ea multă lume la începutul lunii iunie, atunci când medicii au anunţat-o că nu mai are de trăit foarte mult. Ea şi-a deschis atunci un blog despre cele “17 lucruri pe care vreau să le fac până mor”. Cu ajutorul unor organizaţii şi prin bunăvoinţa unor oameni de afaceri, Alice reuşise până ieri să îşi îndeplinească 12 dintre dorinţe.

0 Comentarii:

Post a Comment