13 December 2012

Sânii nu i se mai opresc din creştere


            Modelul Stephanie Fox, mândră dar obosită de sânii uriaşi care au început deja să îi provoace dureri de spate şi inconfort, a declarat: "Aşa m-a făcut Dumnezeu. Am trecut, cu mărimea de la sutien, prin toate literele alfabetului. Este posibil ca atunci când ajung la Z să trebuiască să îi arunc peste umeri", scrie thesun.co.uk.

Tânăra de 22 de ani munceşte ocazional ca model pentru Sun Motors.

În martie anul trecut, tânăra a apărut, vorbind despre pericolul de a avea sâni atât de mari. Dar se pare că de atunci, sânii ei au devenit o adevărată sursă de venit.


Stephanie a declarat că i s-au oferit 5,000 de lire pentru a poza goală, însă a refuzat, deoarece visul ei este Playboy.

Ea se plânge că nu îşi poate găsi un iubit, pentru că bărbaţii nu o privesc niciodată în ochi iar femeile cred că este o actriţă de filme pentru adulţi.

“Multe femei îşi doresc sânii mei, dar ele nu stiu prin ce coşmar trec eu. Singurii bărbaţi care se uită la mine sunt cei mai perverşi dintre ei. Niciodată nu mă privesc în ochi şi încearcă să mă cucerească cu replici ieftine şi penibile”, spune tânăra.

0 Comentarii:

Post a Comment