18 June 2010

Bianca Drăguşanu: "Adrian Cristea ar vrea să mă duc oriunde cu el. M-a invitat şi pe Lună!"


Relaţie ciudată intre Bianca Drăguşanu şi Adrian Cristea! Deşi se bate cu pumnul in piept că nu trăieşte nicio poveste de dragoste cu fotbalistul, fosta iubită a designerului Cătălin Botezatu mărturiseşte că acesta adoră să fie însoţit de ea oriunde.

Asistenta lui Capatos a dezvăluit, în această seară, în emisiunea "Un show păcătos" că "Prinţul" a invitat-o de numeroase ori să-l însoţească în vacanţe şi ar fi în stare să o invite şi pe Lună, numai să petreacă alături de ea câteva momente.

"Cristea ar vrea să mă duc oriunde cu el. M-a invitat şi pe Lună, dar asta nu înseamnă că am plecat cu el în vreo vacanţă. Nu-mi place să-mi expun viaţa şi să spun tuturor în gura mare unde merg eu în călătorie", a spus Bianca, precizând că doreşte să meagă cu prietenele ei, dar nu ştie ce destinaţie să aleagă, între Hawaii sau Miami.

0 Comentarii:

Post a Comment