20 June 2010

Sânziana Buruiană: "Mi-aş face fundul mai bombat"


"Pupăza" Sânziana Buruiană a declarat, într-un interviu acordat site-ului Cascar.ro, că şi-ar dori să îşi facă fundul mai bombat însă a adăugat că se teme foarte mult de orice intervenţie chirurgicală inclusiv una estetică.

"Dacă mi-aş face o operaţie estetică, mi-aş face fundul mai bombat. Momentan nu am însă nicio astfel de operaţie, am doar o mărire de buze care se face cu o simplă injecţie. Operaţie nu am nici măcar de apendicită şi asta pentru că mi-e foarte frică de acest lucru. Frica de operaţie este mai mare decât satisfacţia ei", a declarat Sânziana.

Frumoasa blondă a spus, de asemenea, că se spovedeşte an de an de Paşte şi că nu se consideră o femeie frumoasă, ci sexy.

"Ultima dată am fost la Biserică de Paşte pentru că mă spovedesc în fiecare an. În acea perioadă merg mai mult iar în rest, o dată pe lună sau de câte ori pot", a declarat Sânziana.

"Nu-mi place nici să împrumut, nici să fiu împrumutată"

Iniţiatoare a Partidului Modelelor, Sânziana a vorbit, de asemenea, despre măsurile pe care le-ar lua în locul premierului Emil Boc şi despre împrumuturi.

"Dacă aş fi în locul lui Boc, primul lucru pe care l-aş face ar fi să-mi tai eu singur salariul şi în niciun caz n-as lua o astfel de măsură, să tai pensiile şi salariile, pentru că este un risc ca lumea să iasă în stradă şi să-i dea jos pe cei de la putere. Ei nu prea iau în considerare acest lucru dar e tot mai aproape să se întâmple. Mie nu îmi place să am datorii pentru că nu mai am nicio satisfacţie atunci când câştig bani. Nu-mi place nici să împrumut nici să fiu împrumutată", a încheiat Buruiană.

0 Comentarii:

Post a Comment