31 July 2010

Andreea Mantea nu vrea să mai fie vedetă: "Mi-e scârbă de showbiz-ul din România!"


Andreea Mantea s-a săturat de showbiz-ul autohton şi vrea să iasă din acesta. Fostul iepuraş Playboy mărturiseşte că vrea să se bucure de liniştea de care are parte în viaţa ei şi va pleca într-o vacanţă lungă pentru a se gândi serios ce vrea să facă în viitor.

"Nu mi-am imaginat atunci când am câştigat concursul de asistentă pentru matinalul de la Antena 1 că va urma şi o expunere mediatică salbatică. Sincer nu mi-am dorit aşa ceva. Am rezistat multă vreme pentru că am intrat în aceasta hora. Acum nu mai pot. Mi-a ajuns. Mi-e scârbă de toate mizeriile din showbiz. În ultima vreme sunt extrem de fericita şi liniştită. Mă bucur atunci când nu-mi sună telefonul pentru tot felul de nimicuri care par importante pentru unii. Sunt sigură că sunt multe fete tinere care îşi doresc o astfel de viaţă. Le las lor locul meu", a marturisit Andreea pentru stl.ro.

Bruneta susţine că ultimele sale apariţii în cadrul unor show-uri de televiziune s-au datorat faptului ca a crezut în proiectele iniţiale, dar mărturiseşte că, la final, nu a avut parte decât de dezamăgire.

"Am refuzat constant diverse oferte pentru că vreau să mă rup uşor-uşor de această lume. Am mai dat curs unor invitaţii întrucât am crezut că producătorii sunt sinceri în demersurile pe care le fac. Din păcate nu e aşa. Acum nu vreau decât să mă bucur de clipele liniştite pe care le traiesc. Poate că voi pleca într-o nouă vacanţă, mai lungă, în care mă voi gândi la ce va urma în viaţa mea",a spus vedeta.

0 Comentarii:

Post a Comment