30 January 2011

Adio iubire, bine ai venit proces: Liviu Vârciu o va da în judecată pe DJ Harra!


Legătura tumultoasă dintre Liviu Varciu şi Dj Harra se pare că a luat sfarşit. Deşi sunt foarte buni amici şi la un moment dat relaţia dintre cei doi s-a transformat într-una pasională, când vine vorba de afaceri fostul component al trupei LA nu ţine cont de nimic. Astfel, Liviu are de gând să o dea în judecată pe DJ Harra pentru că a făcut un remix la piesa "Ochii tăi" fără să-i ceară acordul.

Dana Neacşu alias Dj Harra, este foarte supărată pe Liviu Vârciu. Într-un post de pe propriul blog, artista spune că nu înţelege atitudinea fostului component al trupei LA care vrea un proces. "Acum ceva timp împreună cu amicul meu Dj Welly am făcut un remix draguţ zic eu, la o piesă a fostei trupe LA, independent de problemele mele cu unul dintre componenţii trupei, remixul bucurându-se de succes pe internet si legându-se bine cu un nou concept de party. Tocmai de aceea am zis sa le facem şi publice şi bineînţeles nu au întarziat să apară şi primele reacţii din partea lui Vârciu: 'Te dau în judecată'. Pentru ce? Pentru că am facut un remix care până la urmă nu face rău nimănui?", scrie DJ Harra.

DJ Harra: "Şi eu te dau în judecată că nu mi-ai mulţumit"

Dj-iţa continuă: "Când ti-am facut un bine că am ieşit cu Mini şi nici mulţumesc nu ai zis, ba din contra, nu mă mai dădeai în judecată? Te dau şi eu că nu mi-ai multumit... aaa sau scuze asta cu multumirile fata de un om care te ajută ţine de altceva".

0 Comentarii:

Post a Comment