12 August 2011

Marina Dina: "Ador să pozez sexy"


Într-o perioadă în care alte fete frumoase îşi iau atât de multe angajamente încât ajung să leşine de oboseală, Marina Dina a selectat “la sânge” ofertele, acceptând doar o treime din ele. “Nu sunt disperată după bani”, a explicat ea.

Blonduţa de 24 de ani ar fi putut câştiga mult, după ce emisiunea la care e asistentă, “Răi, da’ buni” (Antena 2), a intrat în vacanţă. Însă a refuzat o mulţime de oferte. Unul dintre motive: în vacanţă vrea să se odihnească, nu să facă bani. Al doilea: nu mai vrea să se dezbrace pe podiumurile de modă. “Refuz de ceva vreme să mai fac prezentări în lenjerie intimă. Ador să pozez sexy, dar nu mai vreau sa defilez în chiloţi pe podium. Aşa că mi-am selectat joburile şi am rămas cu 30% din ce aveam înainte”, ne-a mărturisit ea.

Marina ne-a asigurat că decizia de a nu mai prezenta modă dezbrăcată îi aparţine în exclusivitate, nu i-a fost impusă de iubitul ei: “Eu fac numai ce vreau eu, nu ascult de nimeni. Nu Robert m-a determinat să iau hotărrea asta, eu am simţit că nu mai doresc să mă expun atât de mult şi de aceea am decis să mă axez pe alte lucruri. De exemplu, m-am înscris la master, învăţ franceza şi fac meditaţii la engleză, pentru că vreau să dau examenul Cambridge”.

Pleacă în vacanţă

Acum, Marina se pregăteşte pentru două sejururi peste hotare. “O să plec cu iubitul meu, Robert, în Franţa sau în Spania, după care voi merge cu câteva prietene în Marbella”, ne-a mai dezvăluit blondina.

0 Comentarii:

Post a Comment