28 September 2011

Bianca Drăguşanu s-a hotărât. Mâine va deveni brunetă


              După ce a lipsit din emisiunea trecuta pentru a-şi "rezolva problemele", asistenta lui Dan Capatos a făcut câteva anunţuri inedite.
"I-am întrebat pe fanii mei de pe Facebook şi mâine ar putea începe schimbarea pentru a deveni brunetă", a declarat roşcata asistentă.

Capatos a şicanat-o însă spunându-i că nu va fi aşa de uşor, deoarece contractul ei la Antena 1 prevede anumite clauze şi va avea nevoie de aprobarea conducerii pentru schimbarea de look dorită. "Stimată conducere, subsemnata..., fostă Burlăciţă, acum îndrăgostită fleaşcă", i-a sugerat Capatos să scrie în cererea de aprobare.

Bianca Drăguşanu a protestat puţin vizavi de "îndrăgostită fleaşcă" şi a ţinut să precizeze: "am trecut de starea de îndrăgosteală, acum ne iubim" şi faptul că "dacă am lângă mine oamenii care mă iubesc şi pe care îi iubesc, restul nu mă interesează".

0 Comentarii:

Post a Comment