03 December 2012

Ce i-a făcut iubitul, doi ani, în timp ce dormea

                  A trăit doi ani alături de un bărbat fără să-și imagineze măcar ce minte perversă avea acesta. Naomi Hampson, o tânără de 27 de ani din Marea Britanie a aflat cu groază că prietenul ei a violat-o timp de doi ani, în timpul somnului, după ce o seda.


            Tânăra a aflat toată povestea care a dezgustat-o de la un amic al iubitului ei. Bărbatul folosea sedative pentru a-şi adormi prietena şi apoi întreţinea relaţii sexuale cu ea. Dar asta nu e tot!

Acesta obişnuia să-și satisfacă fanteziile fără ca ea să aibă habar. Îi plăcea îşi îmbrace prietena sau să îi picteze unghiile cu ojă şi să îi pună bijuterii și apoi făcea fotografii pe care le păstra în calculator.
"Sunt dezgustată la gândul celor petrecute. Mă face să mă simt murdară şi complet violată. Faptul că nu imi amintesc nimic mă face să mă simt şi mai rău", a declarat Hampson.



Tânăra a mărturisit că se trezea uneori în pat, deşi adormise pe canapea, sau că nu avea lenjeria intimă pe ea, dar a crezut că era pur şi simplu confuză.

Bărbatul și-a recunoscut faptele şi a fost condamnat la opt ani de închisoare.

0 Comentarii:

Post a Comment