Facebook se pregateste sa treaca printr-o schimbare majora in urmatoarea perioada.
Facebook a anuntat ca isi va reorganiza aplicatii de produse promotionale, urmand ca Facebook Offers si Sponsored Stories sa fie regandite din punct de vedere comercial, potrivit Adweek, citat de stirileprotv.ro
Cele doua aplicatii nu vor mai exista ca entitati singulare si vor fi
integrate intr-un sistem mai complex, care va beneficia si de continut
social.
Prin aceasta reorganizare, Facebook va oferi bandurilor solutii mai
putine, insa de o calitate superioare. Miscarea vine dupa ce gigantul
online a constatat ca traficul pe propriile pagini sufera scaderi
importante din cauza aplicatiilor publicitare care duc vizitatorul catre
ofertele promotionale.
De asemenea, Facebook va scoate si si aplicatia Questions product de pe paginile de business.
Modificarile au rolul de a minimaliza surplus de publicitate, oferind
in acelasi timp mai multa consistenta pentru beneficiul general al
internetului si pentru campaniile mobile, prin intermediul retelei
sociale.
0 Comentarii:
Post a Comment